czwartek, 9 lutego 2012

AKADEMIA RĘKODZIEŁA W ŁODZI JUŻ NIEBAWEM!!!!!!!!!

Z wielką radością mogę już dziś ogłosić, że w dniach 17 -18 marca w Łodzi odbędzie się pierwsza AKADEMIA RĘKODZIEŁA organizowana przeze mnie oraz firmę STAMPERIA-BOCIAN !!.Dotychczas podobne szkolenia odbywały się w Lublinie -siedzibie firmy. Od tej wiosny AKADEMIA rusza w Polskę aby dotrzeć do szerszej liczby zainteresowanych odbiorców. Program został opracowany na podstawie naszych doświadczeń z wyjazdu szkoleniowego w styczniu do Włoch. W programie dwudniowych warsztatów dominować będzie decoupage, stancil i filcowanie. Warsztaty z decoupage poprowadzę osobiście natomiast warsztaty z filcowania poprowadzą doświadczone instruktorki firmy Bocian -Stamperia. Już w przyszłym tygodniu- szczegółowy grafik zajęć. Z pośród wszystkich zajęć można będzie wybrać sobie zajęcia , które nas najbardziej interesują i zapisywać się u mnie. Wszystkie szczegóły dokonywania zapisów pojawią się wraz z harmonogramem zajęć. Póki co -poniżej mała zajawka tego co będziemy robiły na akademii-zegar retro mojego autorstwa, do którego wykorzystałam postarzona powierzchnię przy pomocy ...cukru:) Szczegóły wykonania oczywiście na akademii!




11 komentarzy:

Inmaculada pisze...

Un maravilloso reloj.
saludos¡¡¡¡¡

Miriamart pisze...

prześliczna praca :)

Slow Life Content pisze...

Już nie mogę się doczekać harmonogramu i stanę na głowie żeby przyjechać i się szkolić pod Twoim okiem :)

ssmagie pisze...

Żałuję ze nie mieszkam w Łodzi, śliczny zegar, pozdrawiam.

Modrak pisze...

Ja sie już zapisuję!
I niecierpliwie czekam na harmonogram.

Agnieszka Arnold pisze...

Ewa prześliczny zegar! Z zaciekawieniem czekam na grafik i na Warszawskie podboje:)

impresja pisze...

Przepiękny zegar!! Jestem zachwycona Twoją twórczością :) Przepiękny blgo i przepiękne prace ;)

Blue pisze...

Cudowny zegar.Z zaciekawieniem czekam na grafik

Tearose pisze...

Ewuś, piękny zegar! Jesteś genialna!!!Ja też oczywiście się zapisuję! Pozdrawiam serdecznie.

Amantisima pisze...

Precioso!!!!

Isabel R. pisze...

Precioso trabajo!!
Feliz fin de semana